Jaarverslag wedstrijdcommissie 2012

Datum23.07.2016
Jaarverslag wedstrijdcommissie 2012

De wedstrijdcommissie bestaat uit de navolgende personen: Vz Giel Boonhof,Vv Jan van Lieshout, secr. Desirée Adank.

Leden: Ruud Jacobs, Elmie Janssen, Wim Weijs, Twan vcan Bussel, Math Smeets, Jose van Kempen, Eric van Oostveen, Geert van Ewijk, Marc Bovee, Hay Hobus, Marwil Jacobs en Huub Heijer, Kitty Collin, Cees Mulder en Han Driessen.

De jubileumcommissie heeft zich bijzonder goed van haar taak gekweten en heeft het beoogde aantal deelnemers ruimschoots gehaald. Het geheel was een succes.

De organisatie van Golfbridge is inmiddels wegens gebrek aan voldoende belangstelling gestopt met het organiseren van deze dag.

De Weco heeft in 2012 zes maal regulier vergaderd en tussentijds zijn diverse malen besprekingen gehouden als voorbereiding op het organiseren van toernooien en clubkampioenschappen.

De toernooien die in samenwerking met de BV worden georganiseerd zijn goed bezocht.

Aan de NGF-competitie is dooor 5 teams deelgenomen.

De NGF commissie heeft haar taken beeindigd. Deze worden voorlopig waargenomen door het bestuur van de vereniging.

In 2012 is wederom het dubbele handicap toernooi georganiseerd.

Door een team van de vereniging is evenals voorgaande jaren deelgenomen aan de Limburg Golf Trophy

De wedstrijden die dit jaar op de Americabaan zijn georganiseerd kunnen bogen op een groeiende belangstelling. Het voor het eerst gehouden Slottoernooi op deze baan was een daverend succes.

De voorbereidingen voor de uitwisseling met het Woold zijn in volle gang. De inschrijflijst is overvol.

Voor 2013 geldt dat voor ieder toernooi vooraf het verschuldigde inschrijfbedrag moet worden betaald, evenals de eventueel verschuldigde greenfee. Dit bedrag dient te worden overgemaakt op het rekeningnummer van de vereniging. Dit nummer zal tijdig worden gepubliceerd bij de opmerkingen van het betreffende evenement.

De resultaten van de gehouden enquete zullen door de weco op de eerstvolgende vergadering worden besproken. Bruikbare suggesties/wensen zullen in 2013 worden toegepast om zodoende de organisatie cq het verloop van wedstrijden te verbeteren.

Januari 2013,
Giel Boonhof, voorzitter wedstrijdcommissie