Persbericht Glazen huis in Kerkrade Weekendje Tuin & Dier bij Hornbach Kerkrade

Datum18.08.2016

Glazen huis in Kerkrade
Weekendje Tuin & Dier bij Hornbach Kerkrade
Nieuwegein, 25 november 2011 – Volgend weekend staat Hornbach Kerkrade in het teken van haar fonkelnieuwe aquarium: de glazen behuizing voor planten en dieren op de afdeling Tuin & Dier. Op zaterdag en zondag 3 en 4 december kunnen jong en oud aan de Roda J.C. Ring 4 terecht voor demonstraties en handige testsessies. En voor een kijkje in de dierenambulance, waarvan de vrijwilligers in gezelschap zijn van enkele roofvogels, slangen en kleine knaagdieren.
Speciaal voor deze gelegenheid heeft de afdeling Tuin & Dier een weekend vol activiteiten gepland. Van het gratis laten verpotten van orchideeën en testen van aquariumwater tot een demonstratie van Bosch-tuingereedschap en advies over de inrichting en het onderhoud van een aquarium. Daarnaast geven de vrijwilligers tips over de verzorging van diverse huisdieren.

Het volledige programma ziet er als volgt uit:

Zaterdag 3 december

10.00 – 16.00 - Demonstratie over verzorging en onderhoud van de aquariums

10.00 – 16.00 - Demonstratie Bosch-tuingereedschappen

10.00 – 16.00 - Orchideeënvereniging Kring Zuid-Limburg (gratis verpotten orchideeën)

13.00 – 16.00 - Dierenambulance (tips over en verzorging van diverse dieren)

15.00 uur - Prijsuitreiking kleurwedstrijd

Zondag 4 december

10.00 – 16.00 - Orchideeënvereniging Kring Zuid-Limburg (verpotten orchideeën)

10.00 – 16.00 - Demonstratie van Tetra (testen aquariumwater)

13.00 – 16.00 - Dierenambulance (tips over en verzorging van diverse dieren)

Metamorfose

Bedrijfsleider Patrick Houben is trots op zijn nieuwe aquariumafdeling, die na ruim elf jaar een ware metamorfose heeft ondergaan. “De aquariumafdeling was al sinds de oprichting van deze vestiging, in 1999, hetzelfde. Binnen zes weken zijn er niet alleen een nieuwe visstelling en waterplanteiland gerealiseerd, maar echt de hele afdeling is in een nieuw jasje gestoken. Zowel medewerkers als klanten zijn erg enthousiast over het resultaat! Met de nieuwe uitstraling komt onze meerwaarde als afdeling met een groot assortiment en deskundige adviseurs ook heel goed bovendrijven!”

Over HORNBACH

HORNBACH is een onafhankelijke familieonderneming met een bedrijfshistorie van meer dan 130 jaar. In het concern werken meer dan 13.000 mensen. In Nederland heeft het concern negen vestigingen. HORNBACH is zes achtereenvolgende jaren uitgeroepen tot `Beste Bouwmarkt van Nederland’ (ING Retailprijs/De Telegraaf/Elsevier). De basis voor dit succes zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment en grote voorraden.

Noot voor de redactie, niet ter publicatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Hornbach, Michel van Slingerland, 030 – 266 98 98, michel.vanslingerland@hornbach.com.

Beeldmateriaal kunt u opvragen bij Ilse Spiekerman, Van Hulzen Public Relations, 071 – 560 20 60,

e-mail ilse.spiekerman@hulzen.nl. Graag verwijzen wij u ook naar de perspagina van Hornbach: www.perspagina.nl/hornbach.
Hornbach bouwmarkt (Nederland) BV

3430 BB Nieuwegein