Persbericht Hans Tange (37) commercieel directeur bij Wiertz Personeelsdiensten

Datum27.09.2016

persbericht

Hans Tange (37) commercieel directeur bij Wiertz Personeelsdiensten

Kerkrade, 14 juni 2011. De Zuid Nederlandse uitzendorganisatie Wiertz Personeelsdiensten benoemt ingaande 1 juli a.s. de heer Hans Tange in de functie van commercieel directeur. Tange was tot voor kort in diezelfde functie werkzaam voor “Accent jobs for people”. Hij beschikt over zeer ruime ervaring binnen de uitzendbranche.

Deze ervaring komt hem binnen Wiertz Personeelsdiensten goed van pas gezien de uitdagingen waar de organisatie voor staat. De heer Tange gaat tevens de rol van voorzitter van het directieteam vervullen. De directie bestaat naast Tange uit Igor Bück (operations) en Tum Nievergeld (services). Salesdirecteur Rob de Weerd verlaat de organisatie.

Meer informatie over dit persbericht kunt u opvragen bij Harm Wiertz, voorzitter familieraad bij Wiertz Personeelsdiensten, Kloosterraderstraat 20, 6461 CD Kerkrade, T 045-5639240, E h.wiertz@wiertz.com
Over Wiertz Personeelsdiensten

Wiertz Personeelsdiensten is het snelst groeiende uitzendbureau van Zuid-Nederland. Vanuit vijftien vestigingen in Zuid-Nederland en het Duitse grensgebied zijn ruim 2000 uitzendkrachten aan het werk voor 500 bedrijven. Wiertz Personeelsdiensten onderscheidt zich door pro-actief, persoonlijk, dichtbij en betrokken invulling te geven aan haar status van toonaangevend intermediair op de (flexibele) arbeidsmarkt. Het familiebedrijf wil met gevoel voor de markt continue de beste oplossingen bieden voor flexibele arbeid, van starters tot professionals, van ongeschoold tot wetenschappelijk niveau.

Kijk ook op www.wiertz.com.