Persbericht Power Tools 11 Premium geluid voor professionals Nieuw 18v draagbare radio/Luidsprekersysteem ey 37A2

Datum27.09.2016

Power Tools 11

Premium geluid....voor professionals

- Nieuw 18V Draagbare radio/Luidsprekersysteem EY 37A2
Dynamisch geluid, premium functies en stevige uitvoering. Gebruikmakend van haar jarenlange ervaring in audio technologie en innovatie heeft Panasonic een premium model ontwikkeld voor professionals.
Hoge kwaliteit speakers voor een helder en dynamisch geluid.

Om een helder en dynamisch geluid te behalen is de compacte body van de Panasonic EY 37A2 radio voorzien van 2 hoge kwaliteits speakers aan de voorzijde. De combinatie met 80 jaar ervaring in audio technologie zorgt voor een optimale afstelling en prima geluid in hoog en laag bereik.

Eenvoudige Bluetooth® connectie zorgt voor een groot gebruiksgemak.

Verbindt je smartphone via Bluetooth met onze radio. Met smartphone apps en webtoegang kunt u genieten van muziek, digitale radio verbinding, films, Youtube tv en zelfs telefoongesprekken met de microfoon app. *Bluetooth® standaard: Ver 4.0 Class 2 (10m bereik)

Buiten aan het werk?... Geen probleem met onze robuuste IP64 bouwradio.

We hebben onze kwaliteiten van powertools en audio ervaring samen laten komen om een prima robuuste radio te ontwikkellen die buiten gebruikt kan worden.

Niet alleen een helder en dynamisch geluid...stel het geluid naar eigen voorkeur in.

De EY 37A2 radio heeft 5 muziekinstellingen om uw favoriete toon bij elke muziek te selecteren. U kunt deze eenvoudig zelf instellen met Bass / Treble (+3 en -5).

Het woordmerk en de logo’s van Bluetooth® zijn gedeponeerde handelsmerken van Bluetooth SIG, Inc. en ieder gebruik van die merken door Panasonic Corporation vindt plaats onder licentie. Andere handelsmerken en handelsnamen zijn die van de respectievelijke eigenaren. 'Specificaties volgens IP64 of IEC60529 De IP64 classificatie betekent dat dit product bestand is tegen de minimale inwerking van water en stof, maar er wordt geen garantie gegeven voor de prestatie onder dergelijke omstandigheden.

EY 37A2 TECHNISCHE GEGEVENS

Model / Type

EY 37A2 B

Netstroomvoorziening